03 Ogos 2012

Bubur Lambuk Untuk Rakyat!!

Bubur Lambuk 1Malaysia Punye Cerita!!



~ Apa Kata Mereka ~


      03 Ogos 2012 Jumaat, Bertempat di Tabika Kemas (B) Seri Cheeding bersebelahan Dewan Dato' Hormat jam 9.00 pagi semua petugas terdiri dari RELA Seri Cheeding, Pegawai MKN Tuan Fadzil, Rakan-rakan Petugas KEMAS, Puan Rafidah Pegawai KEMAS, Wanita, Puteri UMNO, Pemuda dan PDM berjaya menyiapkan 4 bubur lambuk dengan jayanya.

Klik Gambar Sedia Ada
       Kesempatan ini juga, aku ada taklimat di KPDNKK Shah Alam jam 9.00 pagi atas jemputan mengenai penerangan isu-isu harga barang dan selainnya. Tuan Mohd.Noh Kartodjayo selaku Pengerusi PDM Seri Cheeding untuk mengetuai misi di kampung tidak dapat bersama kerana hantar ibunya ke Hospital Kuala Lumpur untuk rawatan. Harapan Pengerusi PDM agar aku dapat kendalikan program ini. Ambil keputusan bantu di kampung program ini.


        Ternyata kaum hawa dominasi lelaki untuk bahagian masak memasak ini. Kelibat Ketua RELA Seri Cheeding Tuan Abdul Hadi bin Zakaria bersama anggotanya meringankan petugas wanita disitu. Khemah pun baru pasang. Memang kelakar kan. Untung pasang khemah jika tidak habis basah lencun semuanya kerna hujan turun. Semua senyum jer.

       Terima kasih Tuan Nazir Al Fadhil Ustaz Anuar Hamzah bin Haji Tohar, Masjid Nurul Hidayah Seri Cheeding telah memaklumkan hal ini untuk disiarkan pada solat jumaat. Saat yang dinanti pada petang ini jam 4.00 petang hingga 6.00 petang. Tidak dilupakan, dimaklumkan Dato' Haji Sulaiman bin Haji Karli hadir pada waktu pagi hantar bekalan.Terima kasih.


~ Ya CaiYok2!!! ~



        Dengan 600 bungkusan bubur lambuk 1Malaysia dan disertai agihan Kurma 300/400 kotak kecil dari Pemuda UMNO Bahagian Kuala Langat. Kehadiran tetamu terhormat dari JASA(Jabatan Hal Ehwal Semasa) dan Ketua Pemuda UMNO Bahagian Kuala Langat Tuan Zurihan bin Haji Yusuf.

~ Ini dari Pemuda UMNO Bahagian Kuala Langat ~


Terbaik dari Ladang YusuF Taiyob!! He3
~ Wakil Taman Juga Hadir Baju Merah ~
         Agihan ini berjaya ditamatkan jam 6.10 petang. Semua petugas memang terbaik. Tak rasa letihnya kerana sibuk melayan warga kampung yang rata-ratanya peramah macam kami. Cheewaaahhh!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERINGATAN :

"ia hanya sekadar WARKAH,
bentuknya PENA,
sebelum apa yang saudara hendak tulis kena FIKIR,
Jadi fahamilah WARKAH PENA FIKIR."